【小学校】2020復興支援サッカーキャラバンに来て頂きました!

We had a special soccer lesson by Vegalta Sendai and Vegalta Sendai Ladies members!


10月14日(水)にベガルタ仙台・ベガルタ仙台レディースの皆さんに本校まで来て頂き、4年生と5年生の児童が「2020復興支援サッカーキャラバン」によるサッカー教室に参加しました。
月曜日の大雨でグラウンドの状態が心配でしたが、幸いお天気に恵まれ、天然芝のグラウンドで元気よく身体を動かしながら、活動を楽しみました。
Members of local professional team, Vegalta Sendai and Vegalta Sendai Ladies came to our school to hold the special soccer lesson for Grade 4 and Grade 5 students.
Students enjoyed playing soccer on the ground and learning how they can handle balls with peers.






指導に来て頂いたコーチの皆さん、ありがとうございました!
チームの活躍を祈念しております!
Thank you for much for coming to our school and having fun and exciting special lesson!
All students and staff at Horizon Sendai wish Vegalta Sendai and Vegalta Sendai Ladies the best of luck!

(公開日:2020年10月15日)