小学校 芸術鑑賞会がありました

Primary School Students had fun time to watch Japanese tradition performance.
日本の伝統芸能の芸術鑑賞会を楽しみました。

 

1年生、2年生の合同で日本の伝統芸能の鑑賞会を実施しました。
Grade 1 and Grade 2 students enjoyed watching Japanese traditional performance.





日本の伝統的な音楽に合わせて披露されるパフォーマンスに、子どもたちからは歓声があがっていました。
Student was so surprised and excited to watch miracle performance along with Japanese traditional music.


パフォーマーの方のご厚意で、紙風船まわしに挑戦!
Some students tried "Paper-balloon rolling" on the umbrella!


先生も挑戦!!
Teacher also did good job!

日本の伝統的な小物、背景の雰囲気、音楽などに親しむ時間を楽しむことができました。
パフォーマーの皆さま、ありがとうございました!
Students really enjoyed watching Japanese items, Japanese-style background, music and atmosphere of Japanese traditional culture.
Big Thank you to performers!