Sports Day! 運動会!

2016年10月1日(土)
幼稚部・小学校合同で運動会を開催しました!
ELC and Primary School Sports Day held!


幼稚部と小学校1年生、あわせて約80名の生徒児童が運動会で汗を流しました!
前々日までの不安な天気を吹き飛ばすような青空の下、天然芝のグラウンドの上で元気いっぱいに活躍したこどもたち。
各学年のこどもたちが、それぞれの演技を披露してくれました。
About 80 students of ELC and Primary School Grade 1 showed their effort on Sports Day!
Fortunately, we had great weather and the sky seemed it celebrates our 1st sports day with ELC and Primary School students together.
All students did a great job!

また、保護者・学校教職員参加のリレー・綱引きも盛り上がっていました!
日ごろはなかなか見ることのないお父さん、お母さんが全力疾走している姿や全力で綱を引っ張っている姿を見て、こどもたちも瞳をキラキラと輝かせていました。
We also thank all parents who participated in Sports Day.
We had tug-of-war and parent & staff relay. As parents showed their best, students were so much impressed by their parents.


























GREAT JOB EVERYONE!!