幼稚部プール開き! ELC Pool Play! 

2016年7月4日
Pool Play!

蒸し暑い今日この頃。
ついにホライゾン学園仙台校幼稚部にも子ども達の大好きなこの日がやってきました。
Student's favorite time has come...


プール遊びの時間です!

Pool Play!!


今日はKindergartenとPreschool 3の2クラスがプール遊びを楽しみました。あいにくの曇り空だったので、ちょっと水が冷たかったようですが、子供たちの歓声と笑顔が弾けていました。幼稚部は3クラスあるので、天気を見ながら交代でプール遊びをします。
Kindergarten and Preschool 3 students had a great fun day today! It was partially cloudy and the water was a little cold, but all child enjoyed playing in water. We have 3 classes of ELC so teachers will arrangement to use the pool as the weather permits.

春学期(1学期)の終了日までにあと何回入れるかな?
How many times can we have pool play time?

Rain Rain go Away!